"Așa vei şti că l-ai întâlnit pe EL" de Alina Ilioi



Am descoperit-o pe Alina prin intermediul facebook-ului și a blog-ului alinailioi.ro. Apoi am cunoscut-o personal cu ocazia lansării primei ei cărți "Așa vei şti că l-ai întâlnit pe EL". Este un om minunat, prietenos și plin de energie pozitivă. Mi-a plăcut tare mult. Eram nerăbdătoare să-i citesc cartea, mai ales că titlul m-a dus cu gândul la prima mea carte ”Jurnal…la feminin”. Simțeam că pe undeva avem ceva lucruri în comun, chiar dacă între noi este o mică diferență de vârstă. Am citit cartea și da, am avut dreptate, feeling-ul nu m-a înșelat. Mi-am recunoscut unele trăiri în ceea ce a scris Alina, m-am indentificat cu Ana, personajul principal.

”Am încercat să urmez mulțimea, să fac ce face orice tânără. Să mă arunc în brațele bărbaților dornici să mă ocrotească.”

”… Și atunci am înțeles. Te vei lovi de oameni nepotriviți. Te vei strădui să fie bine și să lași mult de la tine. La un moment dat vei avea impresia că nimic nu iese bine. Că nimeni nu e potrivit pentru tine. Atunci vei întreba ce e în neregulă cu tine. Îți vei spune că poate ție nu îți e dat să iubești. Că poate ești prea pretențioasă. Asta până când în viața ta apare EL…”

Născută în Bucovina, la Rădăuţi, judeţul Suceava, Alina Ilioi, o tânăra în vârstă de 23 de ani, a copilărit pe meleagurile natale, ca mai apoi să plece în Cluj Napoca pentru a absolvi jurnalismul, în cadrul Universităţii Babeş- Bolyai. De la 17 ani a lucrat în televiziune, până acum un an jumătate, când şi-a dat demisia şi s-a axat doar pe principala sa pasiune, scrisul. În prezent este masterandă la SNSPA, Bucureşti, şi este activă în domeniul online. „Aşa vei şti că l-ai întâlnit pe EL” este debutul ei editorial, o carte despre viaţă, luptele sufleteşti, despre pierderea identităţii şi o regăsire a sinelui, a persoanei iubite şi a lui Dumnezeu.

Puteți comanda cartea la adresa de e-mail: carte.alinailioi@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu