Două cărţi despre atitudinea mentală potrivită







Recomand cu mult drag două cărţi esenţiale pentru a vă putea schimba viaţa cu ajutorul afirmaţiilor pozitive. Cei doi autori care m-au convins că afirmaţiile ne pot ajuta să înţelegem mai bine care este atitudinea potrivită pentru a aborda aspectele vieţii sunt: Louise L. Hay  şi  Daniel Sevigny.





"Poţi să-ţi vindeci viaţa", cartea cea mai bine vândută din lume pe tema autovindecării, a transformat viaţa a milioane de oameni. Foarte mulţi cititori au declarat că această carte le-a modificat definitiv percepţia asupra rolului pe care îl joacă mintea asupra stării de sănătate a corpului fizic şi asupra bunăstării psihice.

În această lucrare inspirată, autoarea  Louise L. Hay îşi prezintă viziunea profundă legată de relaţia care există între minte şi corp. Ea explorează constrângerile la care conduc gândurile şi ideile limitative şi ne ajută să înţelegem astfel mai bine cauzele reale ale bolilor şi ale disconfortului.

Plin de idei şi de strategii care şi-au dovedit eficienţa pentru milioane de oameni din întreaga lume, acest ghid practic îţi va schimba în bine, pentru totdeauna, modul de a gândi.




Iată câteva afirmaţii pe care autoarea ni le recomandă:



Mă simt întotdeauna protejată şi ghidată de Dumnezeu!

Mă simt în siguranţă atunci când privesc în interiorul meu!

Mă feresc de gândurile care îmi creează probleme sau care îmi produc o stare de durere sufletească!

Doresc să mă eliberez! Renunţ la tensiuni! Renunţ la teamă! Renunţ la vinovăţie! Renunţ la gânduri negative! Renunţ la resentimente!

Mă gândesc numai la lucruri care mă fac fericită! Fac numai acţiuni care mă fac fericită! Cultiv exclusiv compania oamenilor care mă fac fericită! Mănânc numai alimente care mă fac să mă simt bine!

Orice fac avansez în ritmul care mă face să mă simt confortabil!

Toate relaţiile mele sunt armonioase!

Ascult cu iubire mesajele corpului meu!

Îmi consider corpul cel mai bun prieten!

Totul este perfect în viaţa mea!



http://www.buybooks.ro/poti-sa-ti-vindeci-viata/poti-sa-ti-vindeci-viata.html





"Cheile Secretului", lucrarea lui Daniel Sevigny, este un adevărat manual practic care explică tehnica organizării gândirii.

De aproape douăzeci de ani, autorul predă această metodă în întreaga lume şi zeci de mii de persoane o aplică în viaţa lor de zi cu zi, atât în America, cât şi în Europa. Faptul că atâtea persoane continuă s-o utilizeze zilnic constituie fară îndoială dovada că tehnica este uşoară şi mai ales eficace.
Aşa că acţionaţi şi voi fară ezitare!
Preluaţi controlul vieţii voastre!
Eliminaţi gândurile negative!

 Iată câteva idei şi formule de atragere a fericirii în opinia autorului:

Univers infinit, trăiesc o zi calmă şi senină!

Univers infinit, ACUM mă aflu într-o perfectă stare de sănătate!

Univers infinit, întâlnesc şi îmi împart viaţa cu bărbatul /femeia ideal (ă). El este celibatar, liber, muncitor, în perfectă stare de sănătate fizică şi psihică, fidel, îi place să călătorească.... (puteţi adauga şi alte calităţi). Drumurile noastre se întâlnesc şi ne iubim în CEL MAI SCURT TIMP!

Obţin slujba ideală potrivită personalităţii şi cunoştinţelor mele, într-un mediu favorabil, în condiţii excepţionale şi cu un salariu extraordinar în CEL MAI SCURT TIMP!

Sunt perfect protejat(ă) astăzi şi ajung la destinaţie în perfectă siguranţă.

Univers infinit, din respect pentru mine, acţionez rapid în faţa problemelor din viaţa mea. Îmi folosesc imediat puterile de organizare a gândirii. Sunt o persoană împlinită. Am soluţia ideală IMEDIAT! 

 
http://www.divin.ro/?53t4l&v7f2k=3858


Lectură plăcută şi nu uitaţi: gândurile devin lucruri! (legea atracţiei) ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu