Jurnal... la feminin


Mi-a plăcut întotdeauna să scriu. Am stat de multe ori eu cu mine aşternându-mi gândurile pe hârtie.
Acum, la 30 de ani am considerat că, a sosit momentul ca scrierile mele să fie incluse într-un Jurnal….un Jurnal de suflet.


O carte dedicată femeilor care încă sunt în căutarea sufletului pereche, celor care deja l-au întâlnit, dar doresc să afle misterele relaţiei dintre Ea şi El şi bărbaţilor care îşi doresc să cunoască mai bine sufletul  femeii.
 “Jurnal….la feminin” răspunde întrebărilor pe care orice femeie şi le adresează la un moment dat  al vieţii sale. De ce nu vrea să se însoare? Unde sunt bărbaţii? Unde îl întâlnesc pe El? De ce ea şi nu eu? Cum să-l fac să mă iubească?

 Despre femeia ideală, femeia singură, dar şi despre amante. Despre gelozie, iubire, suflet pereche şi relaţii. Un Jurnal în ale cărui pagini, cu siguranţă, te vei recunoaşte!



Editura Cosal
An 2009
Nr pagini 192
Dimensiune 11X16




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu